Wednesday, October 29, 2014

Gerenti jemput rezeki


Saya malu nak maklumkan perkara ini kepada anda tetapi disebabkan atas dasar ilmu perlu dikongsikan, 
saya buang malu saya untuk kongsikan perkara ini kepada anda.

Selama saya bekerja makan gaji, saya tak pernah tahu pun kelebihan Solat Dhuha, atau lebih tepat 
lagi saya tak tahu pun tentangnya.

Pada masa tersebut, saya ingat rezeki saya adalah seperti yang telah ditetapkan oleh-Nya dan tak perlu lagi memohon dan merayu daripada Allah.

Hujung bulan saya semak duit gaji masuk atau pun tidak. Saya seolah-olah bergantung kepada apa yang diberikan oleh syarikat kepada saya melebihi kebergantungan saya kepada Allah.

Selepas saya buat bisnes internet ini secara "full time" dan selepas saya diperkenalkan dengan konsep menjemput rezeki secara Islamic, saya mula meletakkan kebergantungan saya kepada Allah dan berjinak-jinak dengan Solat Dhuha dan beberapa amalan lain lagi.

Ternyata ada perbezaannya dan ianya boleh dirasai.

Contohnya, pendapatan semakin meningkat dan hidup lebih terurus dan gembira.

Di dalam pekerjaan, sukar untuk dilihat kenaikan pendapatan ini kerana kenaikan gaji diberikan cuma setahun sekali dan itupun kalau dapat peningkatan pendapatan RM300 sudah banyak untuk sesetengah individu.

Jadi, bagaimana cara untuk melihat kelebihan Solat Dhuha dan amalan-amalanmenjemput rezeki ini dan mengukur keberkesanannya?

Mudah sahaja dan ini adalah berdasarkan pengalaman dan penilaian saya sendiri.

Sekiranya anda kerja makan gaji dan sukar untuk menilai keberkesanan Solat Dhuha, mulakan bisnes secara "part time" dan amalkan Solat Dhuha secara konsisten.

Saya YAKIN, dengan sepenuh hati, tanpa ragu, anda akan lihat keberkesanannya.

Sekiranya anda tak tahu di mana nak cari bisnes "part time" untuk dilakukan, nah, ini saranan saya kepada anda -tonton video yang saya berikan di laman web ini dan ambil tindakan berdasarkan langkah-langkah yang
diberikan:

http://projekpendapatanpasif.com/r/504647/interview.html

Jangan terkejut sekiranya DIA berikan anda peningkatan pendapatan RM1,000, RM5,000 atau RM10,000 dalam masa sebulan kerana DIA MAHA KAYA!

Namun pastikan dahulu apa yang nak anda usahakan tersebut pun mempunyai potensi yang besar untuk berkembang.

Itulah sebabnya saya cadangkan "bisnes part time" bagi anda yang sedang bekerja kerana telah terbukti ramai yang boleh menjadi kaya di dalam masa yang singkat di dalam bisnes berbanding di dalam bidang pekerjaan.

Lebih menarik lagi, dengan saranan "bisnes part time" saya ini, pelajar sekolah atau institut pengajian tinggi
pun boleh amalkan apa yang dinukilkan di atas.

Buat aje! :)

No comments:

Post a Comment