Thursday, October 16, 2014

Apa kata pakar yang telah mengkaji modul perniagaan TuneTalk Toneexcel?



Pakar bisnes internet Zamri Nayan & pakar kewangan Azizi Ali pun join TuneTalk Toneexcel. Selain dari menjana pendapatan pasif, ini juga sebab mengapa mereka pun tidak ketinggalan mengambil peluang perniagaan referral program..

1. Bisnes ini menjual produk keperluan. Maksudnya produk bisnes ni semua orang perlu gunakan, iaitu komunikasi (telefon). Semua orang perlu guna handphone untuk berkomunikasi.

2. Bisnes ini menawarkan servis yang berkualiti! Semua orang tahu line Celcom merupakan line yang paling LUAS, STABIL, dan LAJU di Malaysia. Kadar call, sms, dan data internet juga amat BERPATUTAN! Jimat!

3. Harga produk yang berpatutan! Cuma RM90 sahaja! Semua orang mampu!

4. Bisnes ini adalah anti kemelesetan ekonomi. Bagaimana ekonomi dunia gawat sekali pun, semua orang masih dan tetap akan guna handphone, masih top up dan bayar bil handphone mereka setiap bulan. Jadi bisnes ini tetap jalan.

5. Pasaran yang amat luas! Pasaran bisnes ini ialah siapa-siapa sahaja yang ada handphone! Di Malaysia ada lebih kurang 41 juta talian handphone yang didaftarkan. Setakat ini cuma 500K++ orang yang join bisnes ini. Masih luas lagi pasaran ini. Semua masih ada peluang untuk maju!

6. Potensi berterusan! Orang akan guna handphone sampai bila-bila. Tak pernah saya dengar orang akan berhenti guna handphone bila dia genap 50 tahun. Orang akan guna handphone sehingga dia meninggal dunia. Selagi orang guna handphone, selagi itu bisnes ini akan terus jalan.

7. Dapat benefits yang hebat! Jika anda join bisnes ini, anda akan dapat benefits yang telco lain tak bagi. Insurans percuma, point percuma, kredit percuma, tiket kapal terbang percuma, diskaun menginap di tune hotel, peluang melancong percuma, cabutan bertuah, peraduan dan banyak lagi.

8. Pendapatan daripada bisnes ini boleh diwariskan! Tak salah apa yang anda baca. Jika saya sudah mendapat pendapatan contohnya RM5000 sebulan, jika saya meninggal, pendapatan itu boleh diwariskan kepada waris saya. Setiap bulan mereka akan dapat.

9. Syarikat kukuh! Celcom ada 35% saham dalam program ini. Tune Group (Air Asia, Tune Hotel, Tune Talk, dll) juga mempunyai 25.1% saham dalam bisnes ini.

10. Ada pengiktirafan badan kerajaan Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia (LPKPM). Maksudnya sah di sisi undang-undang negara kita.

No comments:

Post a Comment