Thursday, December 4, 2014

Yang Kecil Jangan Disangka Tidak Menyengat



Bisnes yang terbaik adalah bisnes yang cukup simple untuk dijalankan tetapi jangan terlalu simple sehingga ianya boleh ditiru bulat-bulat.

Bisnes Tone Excel pula amatlah "simple" sehingga ada yang tanya kepada saya dengan muka terlopong, "itu aje ke?"

"Ya, itu aje", jawab saya selepas tak sampai 2 minit saya terangkan kepada beliau tentang Tone Excel.

Namun, berhati-hati!

Nampak sahaja "simple" pada pandangan mata umum.

Hakikatnya, Tone Excel adalah model bisnes yang agak rumit untuk orang biasa mahu pun syarikat besar menirunya. Kalau tak percaya, pergi tanya syarikat telco gergasi di dalam Malaysia dan cadangkan kepada mereka untuk jalankan usahasama dengan mereka sebagaimana yang Tone Group lakukan.

Saya faham. Ramai yang skeptikal tentang peluang BESAR daripada program simple sebegini.
Tapi, jangan rasa skeptikal semata-mata dan tidak menyertainya. Buat kajian sendiri dan anda mungkin akan menemui sebuah permata yang anda sangkakan kaca tak berharga sebelum ini.

Bertukarlah sekarang kepada simkad Tone Excel.
Sekali terkena suntikan "virus 21", anda akan selamanya terkena "virus 21". 
--
PS. saya baru pulang daripada percutian paling hebat pernah saya alami selama ini. Badan perlukan rehat dan pastinya saya akan kongsikan gambar-gambar percutian saya ini bersama anda dalam masa terdekat.
oleh Zamri Nanyan

No comments:

Post a Comment